Wiele osób z różnych względów kupuje treści na swoje strony internetowe. Powodów jest wiele, chociażby oszczędność czasu. Jak wiemy wyszukiwarki uwielbiają strony z dużą ilością treści, więc warto zainwestować by jej trochę na stronie jednak było.
W sieci znajdziemy tysiące ogłoszeń tak zwanych copywriterów. Na którego się zdecydować?
Przede wszystkim poproście o próbki tekstów. Sprawdźcie je jednak czy czasem nie są one po prostu skopiowane z innych serwisów, bo to niestety się zdarza. Czy wybrać firmę czy „wolnego strzelca”? Według mnie firma może jest hmm bezpieczniejsza, ale zwykle droższa. Ja mając już doświadczenie
wolę współpracować z osobami działającymi na swój rachunek.
Czy cena idzie z jakością?
Niekoniecznie, sam współpracuję z osobą, która pisze szybko i bezbłędnie ciekawe treści, a ceny jej tekstów są prawie 2 razy niższe niż wołają sobie inni copywriterzy.
Polecam fora internetowe gdzie można znaleźć pewne osoby np. forum.optymalizacja.com Jest tam nawet odpowiedni dział ze zleceniami dla takich osób. Są tam również ostrzeżenia przed nieuczciwymi osobami. Znajdziemy także serwisy takie jak gieldatekstow.pl czy textbookers.com Znacznie nam ułatwią poszukiwanie odpowiednich osób do pisania tekstów lub sami możemy na nich dorobić kilka groszy.
Co do ceny, są one różne. Dla mnie normalnymi stawkami są: tekst preclowy, czyli najgorszej jakości 1-2zł/1000 znaków, zwykły tekst na zapleczową stronę – 2-5zł/1000 znaków, dobry tekst na serwis tematyczny od 5zł w górę.